JULLOP

Formålet med fonden er at støtte ungdommen i Brede IF i aldersgruppen op til 16 år.

Indtægterne til fonden kommer i dag udelukkende fra juletræssalget. Derfor er det vigtigt, at klubbens medlemmer støtter juletræssalget. I forbindelse med juletræssalget afholdes der også julestue i klubhuset hvert år i december.

Støtten fra fonden gives til ungdomshold der skal på træningsophold i ind- og udland. Fonden støtter også aktiviteter, som foregår i klubhuset. Det kan være til indkøb af legeredskaber og ikke mindst til sammenhold mellem børn og forældregrupper.

Det er ungdomslederen, der kan ansøge om støtte til sit hold. Ansøgningen skal være begrundet og der skal være et formål med projektet.

Ansøgninger skal sendes til Jørgen Nicolaisen på mail: jorgen.nicolaisen@mail.dk.